dinsdag 31 maart 2015

Nieuwe werkruimte

Nieuwe lente, nieuwe werkkamer

Vanaf vandaag begeef ik me op Bloggerspad. Er zijn voor mij diverse redenen om een blog te starten. Ten eerste wordt mijn werkkamer meer dan twee keer zo groot en hoog. Het mag een heus atelier genoemd worden en ik ben er superblij mee.
Nico is al wekenlang op elk vrij uurtje in het weekend aan het schilderen. Er moest dan ook een en ander gebeuren. De grote muur was meer dan 10 jaar geleden oranje geschilderd door een van de kinderen. De oranje verf was redelijk netjes op de muur terecht gekomen, maar ook de elektriciteitskabels, het stopcontact en enkele balken waren oranje geschilderd.

Strak op de muur grijsblauw
De nieuwe kleuren zijn koele Couleurs Monique kleuren. En koel over warm schilderen valt niet mee. Dat dekt niet goed en wordt in het begin een beetje viezig van kleur.
Het werk vordert gestaag. Het latexen van de muren is klaar en het verven van het houtwerk is minstens halverwege.

Houtwerk in ral9010

Nieuwe stopcontacten onder de vensterbank

 Elektriciteit is grotendeels door Nico vervangen. Samen hebben we de plek gekozen voor de nieuwe stopcontacten. Op een logische plek voor mij om mee te werken, voor Nico om een draad te kunnen trekken.
Boom bijna in lentebloei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten