donderdag 28 mei 2015

Atelier

Zo super blij met mijn nieuwe kamer! Ik heb inmiddels de eerste gasten mogen verwelkomen. Het is nog even zoeken naar mijn spullen, want alles, echt alles is verhuisd en veranderd van plek. Ik heb natuurlijk mijn eigen vertrouwde spullen meegenomen. Maar een kast heb ik achter moeten laten, omdat het niet past onder het schuine dak.



Oke, je moet er wat voor over hebben, maanden lang hebben we verbouwd, geschilderd, opgeruimd en met spullen gesleept. Maar het resultaat is fantastisch. Mijn werkruimte is vergroot met meer dan het dubbele. Ik zit nu op de zolder en dat geeft enorm veel meer privacy. De ruimte is nu ook ruim voldoende om groepjes te ontvangen voor een workshop.


De naaimachine is ook eindelijk weer op tafel gezet deze week en nu voel ik me helemaal weer thuis. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten